lunes, 15 de abril de 2013

Nire zaletasunak

Haurtzaroan, futbolean aritu nintzen baina momentu baten pentsatu nuen beste kirol bat egiteko momentu zela ,orduan,arraunean aritu nintzen eta bitartean igandero eta udan surfeatzen aritu nintzen .Arraun 4 urteetan zehar egin nuen baina erabaki nuen benetan gustokoena nuena surfeatzea zela eta surfan aritzen naiz gaur egun.

Surfan,8 urtetik aritu naiz ;orain 17 urte egingo ditut eta uste dut, surfa, betetzen didan gauza bakarra dela,surfeatzen lagun asko egin ditut eta gaur egun ,haietako askorekin egoten naiz surfeatzen eta egubnak pasatzen .

4 urtetik gaur arte surfezko eskola batean aritu naiz entrenatzen eta jendea ezagutzen,gaur,peñatxuri surf eskola da nire bigarren etxea eta han irauten neguaren hilabete gustiak surfan aritzen.Gaur ,Peñatxuri,ez da surf eskola simple bat,baizik eta neure familia eta nnire hoberen lagunak dauden lekua.

Hemen usten dizuet link bat zeuek ezagutzeko: http://ptxsurfeskola.com/


No hay comentarios:

Publicar un comentario